Friday, June 29, 2007

Intalnirea MC urilor Baltice si alte nebunii intamplandu-se prin Riga

In saptamana care a trecut, tot leadership-ul tarilor baltice s-a reunit in Riga. Aveam intalnire pentru a stabili cooperarea pentru anul acesta. Cel mai drag moment pentru mine a fost bineinteles cand mi-am intalnit romanasii, adica pe Alisa care lucreaza si traieste in Estonia in Tallin, si pe Dani, stabilit pentru un an in Lituania.

Locul de intalnire:Jana's place. La capatul orasului, pe malul lacului, un loc in care poti face usor plimbari cu barca sau sa transpiri puternic in sauna naturala construita din lemn. Am fost aici pentru doua zile si pentru MC planning cu o saptamana inainte cand am si vazut reteta ruseasca pentru sauna.

In ceea ce priveste intalnirea, a fost misto pentru ca iti da perspectiva de a lucra la nivel baltic. E misto sa stii ca lucrezi cu alte doua MC-uri. Am stabilit cum vom colabora pe exchange si sunt foarte excited sa incep sa lucrez.

Deocamdata vreau sa ma concentrez pe planificare si sa imi termin planul individual saptamana viitoare.

Ah, news: peste o saptamana plec spre Romania sa imi sustin examenul de licenta.
De abia astept sa va vad pe toti!
Pupici

No comments: