Sunday, June 10, 2007

Welcome party..si alte ciudatenii....

Intr-adevar, acum inteleg ce zic oamenii atunci cand merg in strainatate...e mult mai greu decat ma asteptam. La inceput esti putin pierdut, nu prea intelegi ce se intampla in jurul tau, dar dupa cateva zile incepi sa te lovesti de ziduri. Asa mi s-a intamplat si mie. E ciudat sa stii ca in jurul tau nimeni nu vorbeste limba ta, iar daca te plimbi pe strada te opreste lumea si te intreaba lucruri ciudate pe care nu le intelegi. Daca mergi sa inoti la piscina si ai o alta impresie despre numerotarea etajelor, si mai incepe si o tanti bunicuta sa strige la tine ca inoti in directia gresita, atunci totul devine si mai complicat. Iar noaptea, incercand sa prinzi un somn, te uiti afara si vezi ca...e aproape zi:). Astea sunt doar cateva din curiozitatile care ma uimesc pe mine in fiecare zi.

In rest, daca vreti vreodata sa vizitati Nordul, treceti pe la Marea Baltica. Nu o sa regretati. E atat de calda apa:) chiar si lor li se pare ciudat ca in luna iunie am putut face baie.

Da, am avut welcome party, au fost draguti si ne-au dat...porcusori:) pusculite:) cu sugar cubes inauntru. Am fost la mare toata ziua si am facut baie pentru prima data in Marea Baltica. First time always special...

Acum avem weekend de tranzitie, incep si eu sa ma luminez asupra istoriei AIESEC Latvia si sa inteleg ce voi face pe viitor pentru ei, cum ii pot sustine.

E chiar interesant...prima experienta de a-mi cunoaste echipa...

anyway, comcluzia este ca tot ce mi se intampla e interesant, chiar daca si strange in anumite momente.

Till next time, kisses.....and hugs...

1 comment:

Daniel said...

mai ancule ... e doar inceputul! pentru anul urmator aia e casa ta si aia sunt oamenii tai, tb sa te obisnuiesti cu gandul asta si sa te bucuri, lasa-te carata de val. acum ca am ajuns la sfarsitul unui an de trait pe-afara imi dau seama de ce e atat de laudat Xul - e fenomenal cate lucruri inveti si cum te schimbi. iti recomand sa te inscrii pe facebook.com - e f usor sa tii legatura cu oamenii