Thursday, June 21, 2007

Si se aduna amintirile...

Da, si se aduna amintirile.
Am finalizat tranzitia, mai am doar cateva materiale de parcurs, si acum chiar ca trebuie sa incep serios sa pun osul la munca. Incepem planificarea. Am inceput MC meetingurile. Azi am avut al doilea, a durat doar...4 ore...sunt neeficienti total! Thank you Kreatza ca ne-ai invatat bine!

Dar destul despre @, ca @ ul merge bine, vom incepe soon sa punem tara la cale si eu voi incepe sa i bombardez cu exchange ul.

Putin despre tara si oameni..
Tara e destul de asemanatoare cu Romania, tramvaiele nu sunt mai moderne iar mizeria te uimeste pa strazi. Lumea fuge peste tot si se inghesuie sa aiba loc in tramvai sau pe strada. Exista aceeasi idee de piata unde mergi si cumperi lucruri ieftine facute in China probabil.

Orasul e foarte frumos, mai ales acum vara. Partea veche a orasului (old Riga) e plina de catedrale si cladiri vechi. In curand o sa atasez si niste poze de la plimbarea cu barca pe raul Daugava, care imparte orasul in doua.

Oamenii...well, aici intervine mereu o diferenta. Oamenii sunt mai reci si dupa cum observ pe strada, mai putin primitori. Cei pe care ii cunosc si cu care lucreza in AIESEC, deci tineri in general, sunt draguti, te ajuta cat de mult pot, dar nu sunt asa de primitori ca si romanii noastri! Sunt mai strangatori si putin mai egoisti. Trag pentru ei. Acum, s-ar putea sa fiu si eu asa mai naiva si sa cred ca celor din jur intr-adevar le pasa de tine. Cine stie...sunteti de acord?

Mancarea...m-am indragostit de Pelmeni, o mancare as zice eu destul de traditionala aici, pentru ca nu am auzit de ea altundeva (poate dragii de Alisa si Dani pot sa zica daca e si in Estonia si Lituania sau nu). Sunt niste cocoloase cu branza, carne...o sa le fac o poza:P
In rest, e interesant sa ceri un tip de carne si sa ti se para ca arata misto si ai putea sa o mananci, dar sa fie de fapt cu totul altceva. Ma descurc cu iaurtul si cornurile din supermarket, si cu Pelmeni:P . Astept sa ne mutam in apartament si sa putem gati, si astept seara Latvia cand au promis ca ne pregatesc mancare traditionala.

Cam atat pentru seara asta, ma intorc la licenta ca am promis ca o termin astazi noapte!
Va pupic

No comments: