Tuesday, June 5, 2007

la inceput..elan mare...

stiti si voi cum e orice inceput...scrii mult, vrei s apastrezi legatura...asa fac si eu acum
Azi am fost in Riga (gazda mea de acum sta in statiunea de la mare a lor, la juma de ora de mers cu autobuzul). M-am intalnit cu Crista, o romanca stabilita aici care a fost MC si MCp in Latvia acum vreo 4 generatii. Cred ca imi poate fi de folos:).
deja merg singura la cumparaturi...normal, e doar un supermarket..te servesti, platesti si gata..doar ca din cauza deconturilor pt EVS eu trebuie sa strang toate bonurile (da, kada, iar), si trebuie sa i dau datele AIESEC Latvia sa puna bonul pe numele lor. Credeti ca ma intelege cineva in engleza ce vreau?

Ma intorc la lucrare...mai e putin pana pe 15 cand trebuie sa o termin...tineti-mi pumnii:)

bafta tuturor!

No comments: