Saturday, June 16, 2007

Poze de la Marea Baltica!!!


Prima iesire la Marea Baltica...Asta e gasca. De la stanga la dreapta: sus:Agnese, Igors, Evita (my VP eXchange),Karina (MCP), Liga, Sergej, Anni, Ande, Mikus, me:P, Kuba, Rita, Gatis, Marina,
jos:Kristine, Diana, Zane, Edgars.
De la fotbal la ratele si vanatorii, inot si bataie cu nisip. A fost atat de misto!






Eu pozand...nu ma puteam abtine..
dar arata misto marea nu? sa vedeti ce calda
e apa..si ce fain e sa te balacesti in ea...
Statiunea unde toata Riga merge vara se numeste Jurmala. Sunt plaje imense, curate, linistite si sigur nu atat de populate ca si ale noastre.




5 comments:

Unknown said...

aratzi bine ancush!
ai grija de tine..si fi tare!
pupic..
mada

Lucian Ilica said...

na bine ca esti tu la mare ... mie mi-e frica sa ies si dupa paine la ce 70 de grade is in orasu' asta!

sa traiesti si sa auzim numa de bine

Anca said...

Da, stiu, ma uitam pe hotnews si am vazut avertizarile mereo. Si mi-era mila de voi. ce ma bucur ca aici sunt 20 de grade:)
si am prins bine weekendul trecut ca am facut si baie:)
Va invit la mine!

alexandru toma said...

Anca simply the best..
Arati destul de bine si esti intr-o forma de zile mari.Sper totusi sa te mai vad odata.

Multa bafta!
Imbratisari de la your ex sol buddy..:)

romeo said...

ce bine aratam !!!

uhh
ne vedem la IC in Turcia