Wednesday, June 13, 2007

First day at the office si primele zile in camera mea..

Salutare din nou.
Azi e prima mea zi la birou. Nu am compul meu inca, dar speram sa avem un alt sediu intr-o saptamana si lucrurile vor arata mult mai bine.

Acum citesc materiale si am intalniri de tranzitie. Sper sa mi se lamureasca multe intrebari si sa incep sa imping lucrurile sa mearga. Asteptarile sunt cam mari, cica eu voi reincepe tot procesul de exchange din nou in Latvia..

Din categoria lucruri misto, am facut o plimbare cu barca ieri, pe raul Daugava, si orasul se vede superb. Old Riga, orasul vechi, are multe catedrale si biserici frumoase, si bineinteles ca si partea moderna a orasului cu skyscrapers e interesanta. O sa postez poze as soon as possible.
Dupa plimbare, am mancat pizza si am baut coktailuri. Ocazia:ziua Karinei, MCP pentru anul urmator, deci my boss:P. Happy birthday Karina.

Am cumparat si primul suvenir sau dar de aici, si anume o pereche de cercei.

Ca si feeling, am inceput sa ma acomodez, cunosc in mare orasul si cum sa ajung in sediu, stam in camin deocamdata dar e bine ca am locsorul meu, si de abia astept sa incep munca. Singurul stres care ramane pe capul meu este lucrarea de licenta.

Sa ne fie bine! si Enjoy the summer!

No comments: