Monday, June 4, 2007

First day in Latvia....

First post here...cred ca va fi in romana. Imi este mai usor sa ma exprim pentru moment asa.
Acest blog a fost creat tocmai pentru a informa lumea despre ce se mai intampla in viata mea.
Bineinteles ca cel mai interesant de urmarit va fi acest an, pe care am decis sa-l petrec departe de casa mea mult iubita, intr-o tara nordica si friguroasa, dar care ascunde un mare potential cultural din cate am observat pana acum.
Am ajuns ieri in Letonia. La 7 dimineata dupa 3 zile de aventuri pe trenuri si autobuze. Am ajuns cu greu, obosita si franta de somn. Am apucat sa ma odihnesc insa si acum ma simt mai bine, in afara de raceala care m-a prins intre timp.
Locuiesc la Kristine, MC VP ER in mandatul trecut in Letonia, intr-un apartament foarte dragut, la 10 minute de mers pe jos de mare:). Tocmai m-am intors dintr-o plimbare la mare si am realizat ca ei exagereaza zicand ca apa este rece, e chiar faina de o baie:).
Voi incepe munca propriu-zisa cam peste 2 saptamani, pana atunci facem tranzitie si planificare. Si mai trebuie sa termin si lucrarea de dimplona, care-mi sta pe cap.
Cu toate acestea insa, gandul meu se indreapta inca spre casa. Stiu ca ma voi obisnui si voi face totul sa ma adaptez aici, dar la inceput parca tot te simti putin singur aici printre straini.

Pana data viitoare, cand sper sa pot pune si poze,
Va salut!

No comments: