Saturday, June 16, 2007

Incep sa ma obisnuiesc...

Acesta este al doilea weekend petrecut in Letonia. Incep sa simt ca ma acomodez in noua mea casa si imi place. Am deja un program stabilit, de la 10 la 6 seara (pot dormi dimineata:P). Locuiesc in camin pentru moment, insa ce camine! Moderne nu gluma. Stau cu Kuba, colegul meu din MC, my Polish guy:P

ne trezim dimineata, luam tramvaiul 7 pe care avem deja abonament, numaram statiile pana la universitate unde e sediul, ne instalam laptopurile, lucram, luam lunch ul cumparand mancare de la Rimi, iar seara mai facem o oprire la acelasi Rimi pentru a ne mai lua niste fructe sau cereala cu lapte.
Apoi venim pe aceeasi ruta..si ne instalam laptopurile...si comunicam cu casa....mai scriem un mail doua.sau un capitol de licenta...

Banii sunt ciudati, fug repede....e super puternica moneda lor, LAT...si fuge repede pe mancare...

Dintre oamenii care mi plac si ma ajuta, au o Alumni ta foarte misto, Ieva, a fost MCP acum 2 ani. Am primit chiar si un CD cu multe info mai vechi.
Mai e si Crista, romanca stabilita aici. M-a invitat la mare acum in weekend, dar trebuia sa stau sa termin licenta.

Atasez si niste poze de la mare din weekendul trecut..inca nu am pozele de la plimbarea cu barca pe raul Daugava:P

Ce e next...weekendul viitor Dobele...sarbatoarea Solstitiului de vara...supr misto, la tara:P, o sa vad traditiile lor...incep MC planning...apoi Baltic MC meeting....deci vremuri faine vin, mai postati si voi comments...


Ancush

2 comments:

Adina said...

Salut Ancush! Ma bucur sa te vad plina de entuziasm la inceputul acestei noi experiente:) ... mi te si imaginez prin tramvai - sper ca nu mai adormi:)- si prin Letonia!

Ioana Silaghi said...

Sa ai grija sa nu calatoresti noaptea, draga mea.

Si sa nu vorbesti cu strainii.

Te pupic