Wednesday, July 4, 2007

Sightseeing in Riga si Romanian Party...


Multa lume imi zice ce misto arata blogul, ca par entuziasmata..ei uite ca revin cu noutati din weekendul trecut.

M-am bucurat de vizita Alisei, MCVPX in Estonia. Si astfel am ajusn si eu sa vad orasul mai bine si sa fac poze. Old Riga e minunat. Imaginati-va zeci de stradute pietruite si inconjurate de case vechi, stradute pe care te poti pierde de 10 ori intr-o zi, si care duc spre 3 Main Squares ale oraselului in miniatura. Am facut progresul de a invata sa ajung in 2 dintre ele, dar in Dome's Square, cea din mijloc, cred ca mai trebuie sa fac 2 sau 3 plimbari sa invat drumul si sa nu ma pierd pana acolo.



Am facut plimbari deci prin vechiul oras, pe malul raului Daugava, prin parcul din centrul orasului si pe la Statuia Libertatii in varianta letona:), iar apoi la catedrala ortodoxa si sus la ultimul etaj al unui hotel misto, de unde poti admira intreaga priveliste a orasului.

Concluzia mea este ca am ales un oras minunat in care sa traiesc pentru un an si de abia astept sa descopar mai multe din el!

No comments: