Tuesday, July 31, 2007

Experimentez...

Hello Hello,
Iata ca m-am apucat din nou sa "bloghez".
Ce am mai facut in ultimul timp?
Well, munca, munca si iar munca. imi petrec mai toata ziua in sediu, caci sunt foarte multe de pregatit pt IC si trebuie sa fac foarte multa planificare si pregatire cu membruletii astia.
Ce socuri am mai avut? Le pot numi deja challenguri. De la faptul ca ma cert cu ei despre cand sa facem un PboX national, pana la faptul ca isi seteaza obiective imense pe eXchange.
Am avut prima seara de "socializing" cu echipa. Mai jos e unlink spre filmuletul facut in timpul serii.
http://www.youtube.com/watch?v=FMG7VgmRn7Y

Trebuia sa ne dam feeback unul altuia, dar pana la urma nu am mai apucat. Pacat, chiar cred ca inca nu ne cunoastem si nu luptam impreuna ca o echipa pt ceva:(. Inca nu ne-am format si e ciudat, parca doar eu si Kuba (VP TM, din Polonia) si Karina (MCP) vedem niste greseli imense si ne batem capul. totodata, cred ca e pentru prima data in viata cand ma bucur de challenguri. E atat de greu cateodata sa construiesti ceva, sa propui ceva, sa schimbi ceva, dar cu cat e mai greu cu atat e mai frumos.

Am avut prima sesiune de pregatire cu ei pe eXchange. Toata lumea e super inspired acum si sper eu si mai in cunostinta de cauza. Doar ca am inceput sa vorbim despre cultura, senzitivitate cultural si...bineinteles ...socuri culturale. Cand m-au intrebat cum arata modelul meu de soc cultural, am realizat ca de ceva satpamani am inceput sa fiu pe o curba descendenta. ma simt departe de casa si de oameni dragi si simt si ca nu am prieteni adevarati inca aici.:P

Well, dar sa fim optimisti. Lucrurile se misca bine. Imi place foarte mult ce fac.
Maine plec la Klucīši, la 50 de km de Riga.Vor fi 4 zile de pregatire pt toti voluntarii EVS din Latvia. O sa fie o iesire faina sper:) Un pic de vacanta. Dupa care, plonjez direct in pregatirea pt IC. uau , de abia astept IC-ul. E "the" conference in AIESEC, si o sa-mi intalnesc toti prietenii :), surioara, fostii colegi de EB..

Va salut din rainy Latvia,
Ancush

No comments: