Tuesday, September 9, 2008

Cum iti sarbatoresti ziua de nastere?

Nu stiu daca voi v-ati pus vreodata aceasta intrebare, dar eu anul asta m-am intrebat asta.
Ziua mea a trecut deja de o saptamana. Am avut parte de zeci de felicitari (facand o adunare, ar fi undeva pe la 60 de "la multi ani", dintre care mai mult de 30 venind din alte tari - Letonia, Egipt, Germania, Franta sunt doar cateva!). Am avut parte de tortul nelipsit (bineinteles, cu frisca), de lumanari, cantece de la multi ani de cred ca s-au adunat putin norii, dar si de iesiri neasteptate incununate cu putin vin si glume razlete!

Printre toate astea, ce inseamna o zi de nastere? De ce "ne" sarbatorim in fiecare an? Sau poate de ce in fiecare an de ziua noastra, dar si de Anul Nou ne punem obiective si juram sa le indeplinim? De ce oare insa nu le indeplinim mai mereu?

Toata lumea m-a intrebat daca mi-am facut "goal setting-ul" binemeritat de ziua mea. Ei bine, nu inca :) pentru ca a implini un nou an de viata nu coincide cu dorinta mea de a-mi planui restul vietii!!! Stiu rolul obiectivelor si chiar ma bazez pe ele, insa de ce trebuie sa faci asta chiar de ziua ta?
Eu sustin deci ca "the vision of life" se decide si se contruieste in fiecare zi prin deciziile pe care le iei si prin experientele pe care le traiesti! Iar ideea planificarii o voi lasa sa fie anuala :) 1 ianuarie e oricum o zi al noului inceput!

Totusi, revenind la intrebarea initiala, cred ca cel mai fain e sa-ti sarbatoresti ziua de nastere facand ceva ce nu ai mai facut pana atunci, ceva pentru tine! Anul asta pentru mine a fost bowling si vin pe malul raului :) ...sa vedem ce-mi aduce anul urmator!



1 comment:

Anonymous said...

la multi ani si toate cele bune!

romeo