Wednesday, April 7, 2010

Momente efemere...

Weekendul acesta de Pasti a fost petrecut intr-un loc nou. Nu atat de nou pt mine cum ar trebui deja sa fiu obisnuita cu limba si peisajele frantuzesti. Insa nou totusi pt mine.
Am fost la Grenoble (locatie mai exacta pe google map, insa undeva prin sud-estul Frantei). Oras superb numai pt ca se afla intr-o vale si din orice colt aproape poti vedea muntii. Si nu oricare munti, ci Alpii.
Din departare, de sus, se vede si Mont Blanc-ul. Sau creasta lui...

Statiune de schi impresionanta. Multe, multe piste. Oameni, in numar rezonabil. Anca, speriata de cazaturi initial, reuseste sa doboare cateva piste verzi (cele mai usoare, stiu!), si una albastra - si deci sa isi "challenguiasca" un pic frica de inaltime si de viteza! E clar un da pt imbunatatirea la iarna a tehnicilor de schi :) cine mi se alatura?

In plus, am luat lumina de la biserica romaneasca dintr-o comuna de langa Grenoble (deci un progres fata de acum 2 ani cand nu intelegeam nimic din slujba in rusa). Din nou, challenguind cum ne raportam noi si cum se raporteaza ei la sarbatoarea Pastilor (cine e noi, cine sunt ei oare?)...no conclusions yet!

Poze in postul viitor.
Si posturi poate mai dese. Poate mai interactive. Poate in romana.
Oricum, pt cine mai citeste blog-ul...noapte buna!


2 comments:

anculet said...

ce tare! deci ai ascultat si slujba in rusa... eu am ascultat in engleza anul asta... asa se intampla cand subit se strica metroul si nu te mai poti misca...
da... inca mai este lume care ar citi daca ai scrie... so... spor!
si... Hristos a Inviat!

Unknown said...

Happy Post Easter comeback :p