Sunday, September 9, 2007

My birthday...turning 23..

23 de ani...cam atat am implinit acum o saptamana, pe 2 septembrie. Am petrecut ziua cu noii mei prieteni, echipa de MC. Dupa o plimbare binemeritata prin oras si multe ganduri despre ce inseamna varsta asta si ce am invatat pana acum, am mers in Opium unde am sarbatorit cum se cuvine. Seara insa mi-a adus surpriza unui tort si a unor daruri reprezentand manusi si fular pentru iarna. Multumesc Cute Team!

All in all, chiar daca am fost singura si ai mei nu mi-au fost aproape (erau cu Ioana in Bratislava), am reusit sa ma simt bine eu cu mine, eu cu gandurile mele, eu cu noii mei prieteni.

No pictures yet:(

1 comment:

alexandru toma said...

Sunt sigur ca toti prietenii tai din Romania si toata lumea care iti este draga s-a gandit la tine chiar daca erau departe.
:)
eu cel putin m-am gandit:P
Happy birthday again dear Anca!